انواع سبک شناسی در دکوراسیون داخلی| دکوراسیون داخلی شرکت هویار
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

انواع سبک شناسی در دکوراسیون داخلی

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

آیا سبک دکوراسیون شما بیشتر به سمت فضاهای ساده، طراحی شیک و مبلمان فلزی یا چوبی سودمند است؟ سپس دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی قطعا برای شما مناسب است.

به طور خلاصه، طراحی داخلی به سبک صنعتی تا حد زیادی تحت تأثیر ظاهر و ظاهر کارخانه ها و انبارها است. این یک زیبایی شناسی طراحی است که به تدریج در دهه 70 در انگلستان و ایالات متحده آمریکا تکامل یافت، در زمانی که ساختمان های صنعتی قدیمی باید به فضاهای مسکونی تبدیل می شدند. فضای داخلی سبک صنعتی با فضاهای باز بزرگ، عناصر ساختاری در معرض، اشیاء بازسازی شده و همچنین بافت های فلزی، آجری، چوبی و بتنی مشخص می شود.

امروزه، این سبک خشن و سخت تخیل طراحان را در همه جا مجذوب خود کرده است. عناصر دکور صنعتی به خوبی با دیگر سبک های طراحی ترکیب می شوند و معمولاً در خانه های معاصر ظاهر می شوند.

پالت رنگی خنثی عنصر مشخصه دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی است. خانه خود را به رنگ های قهوه ای، بژ، سفید و خاکستری بپوشانید. می‌توانید از رنگ‌های اصلی به‌عنوان تأکید برای روشن‌تر کردن طرح استفاده کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: